Udara di sekeliling kita

Happy Holiday Seventeenians! Bagi kelas 1CEKAL, Cikgu akan ganti Pn Syamsiah dan cikgu akan sambung topik “AiR aRoUnD uS”

Menyedari kehadiran udara di sekeliling kita. Hayunkan tangan dengan laju dan rasakan kehadiran udara. Hembus tapak tangan dengan perlahan dan kemudian laju.Tiup sebiji belon dan lepaskan. Perhatikan arah pergerakan belon apabila udara dilepaskan. Bagaimana api lilin yang sedang menyala boleh terpadam? Pernahkah disaat kepanasan kita berteduh dibawah pohon? Mengapa jika banyak pohon, udara disekeliling kita terasa sejuk? Dan paling menarik kentut,semua pernah kentut kan, tak kira lah lelaki atau perempuan. Lau dah rasa cam nak kentut tu, mesti nak disembunyikan. Haha, cikgu dah tau dah.jangan malu-malu. Lepaskan je tapi jangan lepaskan kat kantin sekolah sudah le, habis makcik2,student2 dan cikgu2 main kejar-kejar dek bau busuk, nanti kecoh satu smk ss17. Broob, bub, bib bib. Hehe, Gas apakah itu?

[           SeMuA iNi TeRjaWaB dAlAm ToPiK  'AiR aRoUnD uS"           ]


			

Posted on June 6, 2011, in 1 CEKAL. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. nk belajar ngan ckgu jgk =D

  2. oyeahh!! ckgu x knl sy??
    =(

  3. cikgu kenal cuma x cam nama..,esok datang sekolah yea.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: